tirsdag den 29. marts 2011

Dagen idag

Jeg føler mig lidt træt idag, måske fordi jeg ikke har fået en fuld nattesøvn endnu efter min forlængede weekend i Sverige, hvor jeg heller ikke fik meget søvn. Så når jeg kommer hjem vil jeg måske tage mig en lille lur inden jeg skal videre op og træne gymnastikpiger. Derefter vil jeg få rekonstrueret nogle af de afleveringer der forsvandt sammen med min computer under et tyveri i weekenden (super træls at skulle igang med det samme igen).. Så senere tror jeg at fjernsynet byder på lidt god underholdning og så må jeg simpelthen få mig en fuld nattesøvn så jeg kan komme ovenpå igen og ikke rende rundt som en eller anden zombie. ;o)
Udover den manglende nattesøvn, så er jeg rigtig glad og tilfreds med weekendens resultater. STA (hvor man ligger stille og holder vejret): 3.59, DNF (længdedyk u. finner): 105 m, DYN (længdedyk med finner): 157 m. Håber på at kunne komme afsted til Finland i Storebededagsferien så jeg kan få et hvidt kort i DYN, og dermed være rangeret til VM i den disciplin også. ;o)
Her et lille billede fra weekenden - her holder Rune vejret i 7.55 min. Dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar