onsdag den 23. marts 2011

Drømme, mmh...


Drømmer mig langt langt væk fra virkelighed og ringe økonomi. Der findes ikke noget bedre end at vågne op fra en drøm og bare smile fordi man har oplevet noget helt fantastisk i sin drøm. Jeg elsker at drømme og nogle drømme er simpelthen så gode at jeg ville ønske de ikke skulle ende så hurtigt (Helt ærlig, kun én nat i paradis) og og og, så er der ingen drømmegaranti. Så når man endelig drømmer en helt fantastisk drøm vil man jo bare drømme videre og glemme alt om skole og træls lektielæsning. Jeg vil nu i aften få en fuld nattesøvn på de 8-9 timer som jeg helt klart behøver for at kunne klare en skoledag til punkt og prikke. Og så ville det ikke gøre mig noget hvis jeg kunne få et lille indblik i drømmeland.
Godnat allesammen og få en god dejlig søvn - med forhåbentlig nogle dejlige drømme. (o:
NB: Drømme det er noget der ikke koster penge - så drøm løs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar