lørdag den 12. marts 2011

Veninder..

Hvad skulle man dog gøre uden sine veninder? Hvordan ville ens hverdag se ud, hvis ikke veninderne var en del af den? Jeg tør ikke engang tænke på det.. Man vil nok miste kontakten til nogle af ens veninder op igennem livet - men det vil jeg slet ikke tænke på nu, for det er nu de er her og det er nu vi kan nyde godt af hinandens selskab. Jeg har nogle fantastiske veninder både uden for studie og på studie, og jeg nyder at tilbringe min tid sammen med dem og dele min hverdag med dem. Jeg tror det er rigtig vigtigt at man husker at pleje sine venindeforhold selvom mange godt kan glemme det når de får sig en fast kæreste og automatisk begynder at dele hverdagens glæder med ham. Mange venindeforhold går i stykker på den måde, desværre.
Mine veninder og jeg er rigtig gode til at pleje vores bånd til hinanden og det er dejligt! <3 Jeg holder meget af mine veninder og ser frem til mange flere oplevelser sammen med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar