onsdag den 9. marts 2011

Kunstværket på min ryg

For et års tid siden gik jeg og tænkte på at få mig en tatovering, der skulle afspejle min passion for vand. Jeg sad længe og googlede nogle billeder, men synes ikke rigtig der var noget. Jeg skubbede tanken fra mig igen, da jeg ikke bare ville have en eller anden tatovering - det skulle være noget specielt for mig, så jeg ikke ville fortryde det senere i livet. I efteråret googlede jeg lidt igen, og fandt mange havfruer - men de var alligevel ikke lige det jeg havde tænkt mig. Synes ikke tatoveringer skal være alt for tegnefilmsfigur-agtige.
Lige pludselig var den der, en havmand med en pige der kyssede.. Det måtte være mit symbol for kærligheden til vandet, og verdenen under overfladen. Idéen var på plads og jeg fik den lavet d. 29. december 2010, og jeg er så glad for at jeg har fået den lavet. Synes den er den smukkeste tatovering jeg har set - og det er jo det vigtigste!!
Har fået at vide den næsten ser ud som var den i 3D - men det er svært at se her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar