mandag den 7. marts 2011

Det dufter af forår...

Jeg ved godt det er lidt sent at blogge, og jeg burde ligge og sove - men jeg var idag ude at gå en lang lang tur med min veninde L og hendes hund, hvor jeg tog lidt billeder jeg lige vil dele med jer. Vejret har været så fantastisk godt idag, at alle har været glade og fyldt med energi. Selvom at der lå is i bugten og det var lidt køligt, duftede det stadig af forår og solen skinnede så man var nødt til at lufte solbrillerne. Jeg kan mærke foråret langsomt er ved at komme ind over os - og det er skønt!!
Det er utroligt hvad den årstid kan gøre ved folk. Personligt er det min yndlingsårstid og jeg ser meget frem til al den opblomstring og spiring der kommer -det hele er et symbol på liv og glæde. Der er ikke noget at sige til, at folk går og bliver forelskede og sprudlende glade indeni - det er da svært at blive andet når alle går og smiler og er glade! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar